Pytania i odpowiedzi:

  • Jaki jest przewidywany czas dostawy?

Przewidywany czas dostawy wynosi 5-7 dni roboczych (poniedziałek - piątek) Zależy to od rodzaju zamówionego produktu i miejsca dostawy. Czas dostawy obejmuje proces produkcji i wysyłki zamówienia. Wszystkie produkty wykonywane są na indywidualne zamówienie naszych klientów.

  • Czy zamówienie może być wysłane na dowolny, dowolny adres?

Zamówienia mogą być wysyłane na dowolny, wybrany przez klienta adres. Jeśli nie jesteś pewien, czy wysyłka na Twój adres jest możliwa, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta kontakt@tinydots.pl.

  • Jak są wysyłane zamówienia?

Wszystkie zamówienia wysyłane są wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz numer przesyłki, który możesz wykorzystać do śledzenia przesyłki na stronie internetowej określonej firmy kurierskiej.

  • Ile kosztuje wysyłka?

Koszty wysyłki zależą od wybranego miejsca dostawy i są wyświetlane w koszyku.

  • Jaka jest wasza polityka zwrotów?

Dajemy Ci możliwość zwrotu wszystkich produktów w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, jeśli nie spełniają one Twoich wymagań. Produkty muszą być w oryginalnym stanie, bez śladów użytkowania lub uszkodzeń. Należy pamiętać, że koszty wysyłki nie będą zwracane w przypadku zwrotu.

  • Czy będę informowany o statusie zamówienia?

Po złożeniu zamówienia i podaniu poprawnego adresu e-mail, otrzymasz aktualny status swojego zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz numer przesyłki, który umożliwi śledzenie przesyłki na stronie internetowej wskazanej firmy kurierskiej.