I. Zwroty

Jeśli zamówione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań, możesz je zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania. Produkty nie mogą być nosić śladów użytkowania lub uszkodzenia i muszą być kompletne. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Ze względu charakter produktów tj. ich wytwarzanie na indywidualne zamówienie Kupującego, Sprzedający zastrzega prawo do odmowy przyjęcia zwrotu zamówienia w indywidualnych przypadkach.

II. Reklamacje

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, należy wraz z kurierem wypełnić protokół szkody i zrobić zdjęcie uszkodzonej paczki. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni. Jeśli reklamacja zostanie uznana, nowe zamówienie zostanie dostarczone bezpłatnie w ciągu 7 dni roboczych lub Twoje pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z aktualnymi ustaleniami.

Uszkodzenie opakowania stwierdzone pod nieobecność kuriera może uniemożliwić reklamację.

Do wad technicznych należą: niewłaściwy rozmiar, uszkodzony materiał, wady wydruku, niewłaściwa grafika na produkcie, brak części zamówienia. Delikatne różnice w odwzorowaniu kolorów mogą być zależne od modelu i ustawień monitora używanego przy składaniu zamówienia. Nasz dział obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji i chętnie odpowie na wszystkie pytania - kontakt@tinydots.pl